Header Ads

One More Happy Ending (2016) - 한번 더 해피엔딩


One More Happy Ending (2016) - 한번 더 해피엔딩



One More Happy Ending este o comedie romantica despre un grup de patru femei trecute de 30 de ani, cu vieti diferite, dar aflate cu toate in cautarea fericirii si a dragostei adevarate.

In anii '90, Han Mi-mo (Jang Na-ra), Baek Da-jung (Yoo Da-in), Go Dong-mi (Yoo In-na), Hong Ae-ran (Seo In-Young) si Goo Seul-ah (Sandara Park) erau membrele grupului  de fete "Angels", un grup care se bucura de un mare succes in randul adolescentilor si nu numai.

Grupul de fete insa intampina dificultati majore din cauza atitudinii intolerabile a lui Goo Seul-ah, ceea ce duce la lupte interne si in cele din urma la desfiintarea grupului in 2003.

Han Mi-mo (Jang Na-ra) impreuna cu Baek Da-jung (Yoo Da-in) pun bazele unei agentii matrimoniale in care se concentreaza pe gasirea perechilor potrivite pentru cei divortati.

Song Soo-hyuk (Jung Kyung-ho) este un reporter si tata singur care se intalneste din intamplare cu Han Mi-mo in timpul unei misiuni de urmarire a fostei vedete a grupului "Angels", Goo Seul-ah. 

Dupa o betie crunta, Song Soo-hyuk si Han Mi-mo insista sa se casatoreasca, apeland la prietenul lui Song Soo-hyuk, Goo Hae-joon (Kwon Yul), pentru a le fi martorul necesar pentru oficializarea casatoriei. Curand insa, intre cei trei se formeaza un triunghi amoros, Song Soo-hyuk ajungand sa se lupte cu prietenul sau Goo Hae-joon pentru dragostea care i-o poarta lui Han Mi-mo.





Niciun comentariu

Un produs Blogger.